Sorgens dag


 
Idag trillar tårarna nerför mina kinder och jag kan inte sluta gråta. Nej Timon och Ariel mår prima men min lilla pälskling,myskille och gladiator Stuart Little  har somnat in. Reagerade då han inte kom ut på morgonrundan som han brukade och lyfte på huset.Då låg han där. Han som verkade må bra igår kväll och han tog sockerärten precis som vanligt. Det var väl hans tur helt enkelt men ändå känns det så plötsligt och oväntat &närmast jobbigt för han var ju min lilla prins och myskille. Hur ska det liksom bli nu ? Ja jag vet inte....mamma tyckter jag ska nöja mig med två och samtidigt har jag svårt för den tanken..jag vet inte varför men nu har man ju vant sig vid att ha tre och känner sig mest komplett så. Men just nu faller tårarna och jag har fortfarande svårt att ta in att det ens har hänt..min lilla Stuart-älskling och mattes hjärta  finns inte mer , i alla fall inte på jorden och nu har Meeko fått sällskap i hamsterhimlen av ännu en liten stjärna men jag får trötsta mgi med att han har haft ett bra liv hos mig med all kärlek han har fått också får jag krama på guldkornen som är kvar lite extra den här första tiden medan jag funderar...men ja det känns inte alls bra. Det kanske kommer att kännsas bättre så småningom men just nu kan jag bara tänka på hur mycket jag kommer att sakna våra mysstunder tillsammans i soffan.  Tack för den här tiden vi fick ihop världens bästa Stuart Little må du sova så gott och hoppas du träffar på Meeko någonstans på vägen till hamstrarnas himmel där det finns hur mycket godsaker som helst som man kan stoppa in och gömma i kindpåsarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0