Hallojsan!

Hejsan hoppsan på er alla ni läsare som tittar in just hit till min lilla blogg. Ja verkligen hoppsan nu har det faktiskt gått en hel vecka utan att jag skrivit något nytt. Det värsta är att jag inte ens vet hur det har gått till men så kan det gå om man gör andra saker istället och kanske inte känner för att skriva men några nya rader ska det väl i alla fall kunna bli idag. Vad jag gör annars då jag inte sitter vid datorn ? Ja jag umgås ju såklart med mina tre guldkorn som tar upp det mesta av tiden på kvällarna då de är vakna annars ås är jag ju kreativ och har för det mesta ett eller flera sådana projekt igång samtidigt också spelar jag ju en hel del Sims 4. Har ju äntligen efter allt strul som varit fått ordning på de nerladdade filerna , åtminstone den större delen av dem är tillbaka så nu har jag skapat ett par hushåll jag är nöjd med igen. Tog faktiskt och återskapade en karaktär från Sims 3 igår och mjo jag är fortfarande nöjd med honom så nu måste jag återskapa åtminstone två till karaktärer därifrån som jag ju hade och var nöjd med. Självklart är Maya en av dem men jag vet inte om jag ska återskapa bara henne och Youssef eller om jag ska ta med hela deras familj med alla barnen ?
Det är faktiskt en hel del jobb också i Sims 4 med att renovera en lägenhet och de får vänta med tills simleonerna ramlar in på kontot men det kan ju ta sin lilla tid.
Men till sist så börjar de får ordning på sin lilla lya som kanske inte är så liten.
Så jag hoppas bara att Donald och hans fru Kate ska kunna bo kvar men jag vet inte riktigt åt vilket håll de två är på väg. Fast Donald är dock samma muntra , fritidspolitiker med det där lekfulla sinnet som han hade i Sims 3.  Han kanske inte har den bästa klädstilen men det passar honom helt enkelt. Sedan vill jag passa på att visa upp ett av mina senaste alster med , jag som INTE kan rita människor annat
än i tecknat format har faktiskt lyckat göra en som jag är  SÅ nöjd med :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0