Sindy Johnson

 
 
Ni som regelbundet brukar läsa mina inlägg vet ju att jag tycker om att spela Sims 3. Jag gör det en hel del faktiskt just nu på dagarna om jag inte har annat för mig då guldkornen sover. Ibland skissar jag också samtidigt då jag väntar på laddningstiderna eller löser korsord. Kort sagt kan man säga att jag gör det som faller mig in. Hur som helst så börjar jag ha några karaktärer nu, men trots detta kommer jag fortfarande på intressanta simmar som måste skapas. Den senaste i den raden är alltså fröken Sindy Johnson.
Här är alltså Sindy. Tycker ni att hon är olik mina andra simmar, ja kanske men jag ville göra henne annorlunda från första början.
Hon flyttade från start in i det här lilla huset och tog jobb på den lokala sportarenan. Eftersom hon är atletisk sinnad trodde jag verkligen att det livet skulle passa henne.
Hon träffade sin första sambo Paco då han var på utryckning i jobbet som brandman och de verkade tämligen lyckliga ihop.
Enda problemet var att han jämt hade sådan otur. Han överlevde visserligen hajattacken men sprickan kom nog redan innan. För sedan träffade Sindy, Rajan och blev blixförälskad
Han omkom dock tragiskt efter ett fall av uttorkning då han inte hittade till duschen så nu vet jag att det är farligt för sjösimmar.Sind blev djupt olycklig efter tragedin och åkte på en resa för att hitta sig själv. Väl där hade hon lite för bråttom då hon träffade Samir som det också tog slut med då hon kom fram till att de trots allt var för olika.Den som egentligen funnits där hela tiden och varit hennes chef på hennes gamla jobb är Teodor. De utvecklade en stark vänskap som höll på att ta slut då Teo anklagade henne för att vara otrogen.
Eftersom Teodors dotter inte ens hade en egen säng att sova i så har Sindy adopterat tösen. Efter det så har Teo tänkt om och vill tydligen lappa ihop den trasiga relationen men frågan är om Sindy faktiskt vill förlåta honom och jo det är ju ett till problem att han är en vampyr. Behöver Sindy verkligen fler problem eller ska hon kanske koncentrera sig på att ge Palmira ett bra hem hädanefter?
Sedan är jag jättenöjd med deras nya hus. Utgick ju visserligen från en ritning den här gången som jag ju gör ibland då jag behöver lite hjälp för att komma igång med bygget. Ett tag såg huset hlt annorlunda ut men sedan kom jag på att det var så här jag skulle göra med det. Det kanske är litet med bara ett plan men allting de behöver finns liksom mer samlat på det viset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0