Haskells

 
 
Ni vet ju hur det brukar gå för mig då jag söger att jag absolut INTE ska göra en till karaktär i Sims 3. Vanligtvis så går det faktiskt rakt åt pipsvängen och det blir ännu ett kvarter att spela i. Så blev det också den här gången bara för att jag fick en tanke om en karaktär jag faktiskt inte hade gjort än här hemmavid. Sagt och gjort så skapade jag min äventyrare, fröken Miranda Haskell.

Här är hon , mitt senaste tillskott Miranda Haskell
Lät henen träffa Yousef i alla fall, hon behövde ju dessutom prata med honom ändå eftersom hon utförde ett uppdrag.
Dykbrunnar är väldigt spännande att utforska
Så här såg hennes första hem ut.
Ett litet charmigt hus , fast det var inte byggt på grund ens.
Hon lärde sig det här med skulptering snabbt
Sedan träffade hon på kråkan Crocket som numera också  ingår i familjen.
Också sa det klick mellan henne och Youssef, ja de är faktiskt mer tokiga och upptagna av varandra än vad han är med Maya. Så nog är han förtig alltid men det är ju tur att han är så familjekär med så han håller sig till sin nya fru tillika livs kärlek.
Gjorde valet att flytta dem till en annan lite större tomt och i samma veva fick de ett lite större boende.

Som jag faktiskt är väldigt nöjd med att ha byggt om jag får vara stolt :). Det återstår ju såklart en del jobb med tomten men huset är helt klart också fick de en liten sidobyggnad med skaparrum på nedre plan med möjlgighet att bygga på ett andra etage om det skulle behövas,
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0