Så här

Så här har det gått idag. Varit inne på grund av det dåliga vädret. Egentligen så hade jag väl kunnat ta på mig eller ta med mig paraplyet och gå en kortare sväng ändå. Det var bara inte speciellt lockande. Nej istället har jag unnat mig en dag då jag bara tagit det lugnt och faktiskt inte gjort så mycket mer än att vila. Känt mig lite trött och seg, men det kan ju vara vädret som gör det. Hur som helst har jag lekt med Timon imorse, zappat runt efter serier på tvn och spelat lite sims 3. I normala fall säger jag alltid att jag inte ska skapa ännu en ny Sim utan spela mer med de befintliga hushåll jag har. Dock så dök en tanke plötsligt upp för mig och jag bestämde mig för att försöka men som vanligt blev hon helt sig själv när hon fick vara med och bestämma.
Här är hon fröken Selena Martinez. Hon var inte riktigt beredd på att jag skulle ta prt scrn så hon blundade.
Det här lilla fina huset har jag byggt åt henne.
Fortfarande så kanske det ser väldigt grått ut till det yttre.
Blev väldigt nöjd med planritningen men än är det mycket jobb kvar. Sedan återstår ju också planeringen av den övriga tomten, var garaget ska stå, var den lilla trädgården ska ligga och om hon ska ha pool eller inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0