Moffsan på er alla!

Moff på er alla kära medhamstrar där ute. Nu är det alltså jag Timon som är här igen. Jo det är sant, jag har lyckt springa ifrån matte och hunnit före henne till tangentbordet idag. Eller ja hon hjälper mig lite eftersom jag inte lärt mig skriva än. Om jag själv skulle få försöka så skulle ni inte kunna läsa vad det står , eller jo ni skulle kunna läsa men inte era kära ägare. Utan det skulle bara stå en massa konstiga tecken men matte säger att det är lite roligare om fler kan läsa. Håller ni med ? Jasså, jaha ibland kanske hon har rätt då. Hon håller ju som bäst på att fundera på om hon ska köpa en till bur hit och om vi kanske ska bli tre i lägenheten! Har ni hört på den..jag är ju superhamstern men hon kanske inte har bestämt sig än så då får jag väl försöka övertyga henne om att det räcker om hon skaffar mig en finare bostad. Det där andra kan få vänta eller vara helt enligt mig...men får matte veta vad jag tycker kanske hon kallar mig för en hamsterextremist. Så det är säkrast att låta bli och låta henne hållas helt enkelt. Jag kanske kan gå med på en till hamster i hushållet om jag slipper träffa den! Matte pratar ju dessutom om någon som hette Snuttan ibland...om hur jobbig hon var från början ändå så funderar hon på att ta in en tjej till, ursch för de bacillerna.
Hejsan på er . här är jag om ni ser något konstigt grönt i förgrunden så är det min motionsboll som ligger där.
Alright då, jag var snäll och lät matte ta en fin bild på mig i helfigur.
När jag får nog av hennes jakt med kameran så är det bra att ha ett hus som man kan gå in och gömma sig i, på tal om hus nu börjar jag känna hur utmattad man blir av att skriva några rader . Jag ska nog gå in och somna om men ha det så bra så ses vi kanske senare eller vad man nu ska säga. /Timon "The Ludd"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0