Tur ibland!

Ibland har jag tur, trodde ju att jag tappat ena familjegrenen till ett av mnia hushåll i Sims 3. Gissa om jag blev glad när jag lyckades hitta åt mamma Claire som bor med sin fästman Mark. Problemet är bara det att de inte är länkade till familjeträdet längre. Vet inte om det går att åtgärda på något sätt. Visst finns det en massa mods att ladda ner men det kan ju förstöra spelet mer och det vill jag rakt inte. Så jag kanske får nöja mig med att de är vänner till de övriga i familjen Williams. Som alltså börjar att bli rätt stor nu. Från början var det pappa Donald och mamma Claire. Nu är den ju uppdelad i några hushåll efter deras skilsmässa. Fast ser man bara släktträdet är det inte alsl så krångligt. Det är krångligare att förklara så här men jag ska göra ett försök i alla fall. I det ena hushållet ingår papap Donald, nya frun Tamara, lilla Tamina och fosterdottern Miranda som fortfarande bor kvar hemma men är på väg till universitetet snart. Strax bredvid bor Liberty som ju flyttade hemifrån tidigt eftersom hon träffade Hank och blev hals över huvud förälskad. Tur att han är polis och står med båda fötterna på jorden. Sedan har vi Libbys tvillingsyster Stella. Hon pluggade företagsekonomi på universtetet och efter ett par mnidre lyckade förhållanden, ja till och med ett kraschat äktenskap så träffade hon sin nuvarande make Kyle. De flyttade in i i sitt drömhus och har nu fått tillökning i form av lilla Cheyenne. Så det var väl enkelt och inte fullt så invecklat eller hur ?
Jag tror Claire är minst lika förvånad över att Stella satte bo först av hennes två flickor, men just nu charmar ju lilla Cheyenne alla runt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0