Stella McIntyre

I helgen så fick jag en idé för Sims 3. Här hemmahar jag ju en familj som jag oftast spelar. Jag har några andra hushåll med som jag brukar hälsa på hos ibland men ändå så återkommer jag oftast till familjen Williams. När jag spelade hos föräldrarna så kom suget efter att skapa en ny Sim mer och mer. Gjorde ett nytt hushåll på deras dator också men blev inte riktigt nöjd med Connie som hon heter. La ner det lite och startade upp här hemma istället och då ramlade bitarna på plats.
Här är hon alltså den senaste av mina simmar. Hon heter Smilla McIntyre och arbetar som polis, Eftersom hon är nyinflyttad i kvarteret så återstår det dock en hel del jobb med huset innan det är klart.
Hon är ingen fena på att laga mat men görändå så gott hon kan i köket.
Några av hennes andra intressen är att simma,snorkla och dyka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0