Inte nöjd

Nej det hela började med att jag inte var nöjd idag. Inte nöjd alls med hur familjen Lewis hus såg ut. Detta trots en bra ritning som jag utgått från då jag började byggt. Kände att det var något som behövde ändras för att både de och jag skulle trivas med kåken. Så kan det bli ibland. Att det inte riktigt går som man hade tänkt från början ens när man spelar sims. Fast och andra sidan är det något som jag börjar vänja mig vid. Att de har sina egna viljor men då hade jag ju aldrig vågat drömma om att den här familjen skulle bli så bra. Jag gav dem ju visserligen grunden men sedan har de fått göra val själva.
Så här såg gården alltså ut när jag först var klar men ibland kommer man på ändringar att göra.
 
Nu ser huset istället ut på det här viset. Inte helt färdigbyggt än men jag måste få säga att jag är mer nöjd med det här.
Plan I: Hall,Kök&Matrum,Sovrum,Barnrum,WC och Tvättrum
Med externt utrymme (plats för framtida uteplats)
Plan II: Vardagsrum Kontor,Sovrum samt två små WC/BAD
Odin har verkligen bra hand med hästarna och han är god vän med alla tre pållar som är i familjens ägo. De lär bli svårt att träna upp ett av fölen för att sälja...men jag får ju se hur både Cascada här och Foxtrot utvecklar sig då de växer upp. Sedan får jag ju utgå från deras egenskaper med men det är ju verkligen spännande i alla fall.Har dessutom börjat fundera på om jag ska bygga om stallet också nu då nya huset blev så lyckat. Får kolla runt och se om jag kan hitta inspiration till något fint.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0