Simsat

Efter den senaste kraschen har jag spelat Sims 3 lite mer sporadiskt och varit mer återhållsam. Jag vet inte heller riktigt varför det får för sig att lägga ner sådär men jag avskyr feloggarna som kommer upp när det inträffar. Förut var det mitt OP som orsakade problemen men nu kör jag med Win 8. Visst har jag laddat ner en hel del prylar och använder små fusk ibland men jag tycker inte att det ska vara en anledning för att få ett så stort spel att lägga ner. EA har ju dessutom öppnat upp spelet för fuskkoder. Försöker dock undvika att använda mig av moddar då jag hört att de kan ställa till det rejält. Hur som helst så lär jag mig att spara oftare men jag tror det är någon uppdatering på spelet som orsakat de här problemen för de fanns inte från början.
Byggde om min senaste sims hus. Dock så kunde jag inte platta ut tomten helt så jag fick helt enkelt gå lite mer på känslan. För det är snyggare att bygga med grund än utan.
Egentligen så hade jag tänkt att hon skulle få ett större hus men nu känns det som om det här bygger ändå har blivit mer och mer lyckat. Det är som så mysigt på något vis. Sedan planerar jag att det ska tillkomma en uteplats och eventuellt en liten pool på tomten med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0