Hamstermys!

Vissa morgnar har man kanske lust att somna om. Som den här. Vaknade mitt i natten och var jättepigg. Kunde såklart inte somna im och fick flytta mellan sängen och soffan ett par gånger innan John Blund till sist tog över. Vaknade ändå tidigt och låg & drog mig. Vädret hjälpte säkerligen till för det är grått och regnigt igen. Klev i alla fall upp till sist och åt frukost innan jag började städa åt guldgossarna. Meeko II kom såklart ut då jag satt igång att försöka sila upp hans sand i skålen. Han älskar verkligen att bada så att sanden blandas med spånet och lägger sig på botten i buren. Det fungerar bra att sila men ja, hamstergossen är väldigt hjälpsam och ska förstås klättra upp i handen eller så sätter han sig i silen.

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söt!

2015-06-23 @ 12:26:22
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0