Självbestämmande Sim

Hejsan på er allihopa. Nu tittar jag in här på bloggen en stund igen. Det blir kanske inte så mycket skrivet just nu eftersom den här förkylningen vägrar ge med sig. Börjar tro att det är så att jag fått den här bakterien som snurrade runt förra vintern. Fast man tycker ju att den borde ge sig någon gång För man drar ju sig lite för att ringa VC med då man vet att för mycket antibiotika inte heller är så bra. Nog om detta. Nu till min mycket underhållande sim Tamara. Trodde ju att hon skulle vilja bli skådis men pyttsan hon är mer intresserad av vetenskap som det verkar. Dessutom så hände det en sak då hon var på semester i Frankrike eller ja ett par saker rättare sagt. Kom fram till efter första vändan hon hade varit där at jag inte alls var nöjd med hennes hus så jag lät mig inspieras av det franska lägret och gick efter de ritningarna till en viss del
.
Än så länge ser det kanske lite platt ut, men jag tror det kommer att bli riktigt fint sedan då allt är på plats.
Planritning, etage 1
Tyvärr så har hon inte råd att börja med etage 2 riktigt än.
Nej inte ens i simmarnas värld är det tillåtet att klottra ner staden. Två  gånger försökte hon sätta sin tag på en vägg och hon blev arresterad dubblet upp. Tack och lov så hamnade hon inte i fängelset utan blev bara återbördad till lägerplatsen men hon fick böta också så jag tror jag måste försöka få in henne på rätt spår istället.För det blir så kostsamt annars med alla böter hon får lov att lägga ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0