Så här gör man

I går så hände det sig som så att jag fick en fråga då jag var inne på moviestarplanet. Någon undrade om jag hade några bra tips på hur man skulle göra för att spara ihop starcoins. Det kanske jag har om man har lite tålamod. För visst finns det ett par sätt. Även om det tar tid så är det ändå värt det i slutänden. Jag trro säkert redan att ni vet att man kan spela mini-spel men det jag tjänar mest på är att gå runt och samla i chattrummen.Framför allt så får jag ihop mycket på att spela fånga stjärnor men det varierar såklar också från gång till gång. Dessutom så är det svårt , ja omöjligt att göra något de dagar då sidan laggar men då får man passa på att göra andra saker istället.Så visst går det att spara om man bara ger sig den på det. Vidare så behöver man ju inte heller köpa saker jämt från alla teman så där kan man spara in en hel del. Har man ett tema man gillar väldigt mycket så är det bättre att variera de kläderna förutsatt att de har ett bra pris. Om man skulle tröttna på dem kan man alltid lägga ut dem på loppis, byta bort dem eller återvinna sakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0