Moffsan!

Moff på er alla morgontrötta medhamstrar där ute. Idag har jag något stort att berätta som har hänt. Ja jag måste ju passa på att göra det innan det är dags att gå och sova igen. För jag tror att jag har gjort min lilla matte väldigt glad idag. Även om hon hade fullt schå med att lirka på mig selen. Nej jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska tycka om den eller inte. Hur det nu hände sig så fick jag ha på mig den en stund. Sedan fick hon för sig att koppla den till något slags lina. Perfekt för att gnagas av trodde jag, men då stoppade hon mig. Attans också!
Fast sedan fick jag komma på en helt ny plats, eller ja jag har ju sprungit där förut men då har jag ju varit i bollen. Nu fick jag vara så gott som fri och det fanns så mycket nytt att titta på och så många nya gömställen. Dock så var matte och jag inte riktigt överens med var jag fick gå in och inte. Det kommer nog att ta ett tag innan vi blir det. Just nu tycker jag dock att jag har erövrat hela världen, mohaha. Tyvärr så blev det däremot inga bilder idag, matte hann inte med för hon hade visst fullt upp med att hålla ordning på mig. Har ni hört på maken ?! Fast ni lär ju få se fler idolbilder sedan på världens bästa jag. Nej gäsp nu tror jag att dagens utflykt har tagit på krafterna ändå så jag tänker gå och slumra. På återseende/El Meekodini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0