Margurite Le Clerck

Nu ni, nu tror jag att jag äntligen har lyckats skapa en Sim som verkar bli helt som jag har tänkt mig. I alla fall än så länge kanske jag ska skynda mig att tillägga eftersom de mer brukar ha sina egna åsikter om den saken. Fast man kan ju undra hur det kan komma sig eftersom jag skapar dem allihop och bestämmer över dem. Ja, jag har nivån på självbestämmandet på mitten. För jag tycker det är rolig att se vad de hittar på själva. Det ser jag ju inte minst på Maya och hennes familj. Hur som haver. nu till gårddagens lyckade Sim.

Här är hon framför sitt hus som är i klart behov av renovering. Hon hetetr Margurite Le Clerck och är inriktad på strandtemat och havet.
Passade på att ta en närbild också.
Alright, hon kanske är lite lat men på den här stranden var det inte så mycket folk sp hon knude faktiskt passa på att vila trots jobbet som livräddare.
Det är kul att leka i sanden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0