Klant-Riley Parker

Sedan borde samma matte officiellt kalla sig för klant!
Fast det har ju hänt förut att jag missat med att spara mellanversionen då jag spelar Sims 3. Det hände i alla fall än en gång igår. Så jag förlorade mitt mest spelade kvarter med Dennis&Cynthia. Behöver nog inte tala om för er hur typiskt det känns just nu. Fast samtidigt kan jag inte riktigt grotta ner mig i eländet för på samma gång kanske det blir bäst så här ändå. Cynthia var ju missnöjd med att var vampyr, plasmajucie blir väldigt långtråkigt att leva på i längden och skulle precis till att forska fram ett botemedel åt sig. Ja jag kunde inte hitta det varken i vetenskap labbet eller i den Magiska affären. Så jag lärde mig i alla fall något på att ha vampyrer. De lär sig saker som alkemi snabbt men det är verkligen en stor nackdel att de inte tål ljus. Dessutom funkar det dåligt om de visar sig vara sociala för et är få simmar som uppskattar att bli störda mitt i natten. I alla fall så blir det att jag får börja om. Som tur är sparas ju alltid grundsimmen i det automatiska simbiblioteket så det var lätt att hämta henne där. Det som tar tid är att bygga upp huset men jag får gå efter skärmdumparna jag har på det.Så det ska nog ändå gå vägen trots allt. Sedan så gjorde jag faktiskt en till Sim. Det var när jag skulle spara om henne för att hon flyttat som något gick på tok med det andra. Fast nu ska ni få träffa det senaste tillskottet.
Här är fröken Riley Parker. Från början tänkte jag att hon skulle bli en rocktjej men nu ser ni hur hon blev. Jo det blev all -in på western istället. Hon har ingen häst än men håller på att lära sig grunderna och planen är att hon ska bli tävlingsryttare. Förutom det så tycker hon också om att läsa och att arbeta i trädgården. Vad hon kommer att få för övriga färdigheter vet jag inte riktigt än men det ska i alla fall bi spännande att lära känna henne.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0