God morgon på er alla!

Hejsan på er alla glada bloggläsare där ute! Om ni har kollat in här på bloggen på sistone har ni kanske märkt av att det blivit lite mycket snack om mina luddiga små varelser. Fast det är ju förstås väldigt lätt hänt att det blir så eftersom de är mina husdjur . Fastän de är små så tycker jag ju om dem väldigt mycket och då blir det något som är roligt att skriva om och att fota. Här några av de nyaste korten.
Så här helt bedårande söta Pringles har jag hemmavid :)
Tänka sig, första gången han såg röret flög han skrämt upp på alla fyra, rakt upp i luften men nu är han så avslappnad med det att han kan sitta där i och putsa sig.
Stuarts nya leksak som han fick häromdagen.
Men det gick nog inte så bra för honom att lära sig köra den . Dessutom tror matte att den mer är gjord för möss eller dvärghamstrar eftersom hon måste förvandla den till en cabriolet om han ska få ha den kvar, men vad gör man inte för att hamsterplutten ska kunna leka säkert ?
Tyckte det var dags att Timon fick en riktig kam&borste men det var ju klart att Stuart skulle försöka hjälpa till han också.
Lekhuset är nog det båda två uppskattar mest.
Timon var lite mer skeptisk till borsten.
Ja titta du på mig matte. Stuart ska verkligen vara överallt då han är ute.
Nyfiken Stuart på väg att kolla in omgivningarna eller så försöker han klura ut ett nytt sätt att ta sig ur selen.Vilket han är expert på. Nästan i klass med Timon så nu har matte inhandlat en ny modell av sele som förhoppningsvis ska vara bättre och mindre risker med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0