Premiär!

Hejsan på er alla. Ikväll har det varit en spännande afton här. Matte har suttit och faktiskt haft underhållning av sitt nya lilla ullnystan . Visst känns det fortfarande periodvis lite dubbelt men vi börjar landa på fötterna igen efter allt som varit. Så jag tänkte att det skulle vara dags för Koda att få vara i leklådan men bara för en kort stund. Alltså ingen lång period utan bara så han skulle få känna på hur det är att vara där.så att han inte känner sig allt för instängd om han får vara där framöver ibland då jag ska städa i buren åt honom. Nu lyfte jag bara över honom som sagt för att han skulle få bekanta sig med omgivingen där. Tror faktiskt att han tyckte det var kul för att sprang både i röret och provade tältet. Sedan hade han stormkul och grävde runt i spånet med . Fast det var kul att bara sitta och studera honom för att se vad han skulle hitta på att göra. Det är ju verkligen full fart som gäller då han är på ny mark. Nej hallen kommer att få vänta ett bra tag eller åtminstone tills lilla björnen kommer då man prasslar med godispåsen. Då kanske jag kan börja fundera på det men inte förän dess. Nu är det lite mer att han tillåter att jag lyfter honom men han tycker inte om det, Fast har jag godis i handen så kan han ändå inte motså att komma och ta den.  Så här från början kanske jag kan skämma bort honom lite extra men det är ingen diet som han kommer att få hålla framöver. Dessutom så tror jag att det underlättar i hans hantering att jag vänjer honom att bli flyttad så här också, så han får känna sig för på båda ställena där han kommer att tillbringa rätt mycket tid.
Vd har matte hittat på för något nytt konstigt ?
Hmmm kan jag rymma över kanten ?
Om jag gräver så kanske  jag kan ta mig ut i något hör, vad tror ni om det ?
Det här konstigt blåa tältet skulle man ha haft inne i sin vardagslya istället. Så himla mysigt att tälta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0