Moff moff!

Mofsan på er alla härliga medhamstrar där ute.
Nu är jag, världens ulligaste lilla guldhamster Timon tillbaka. Fast egentligen är jag ju aldrig speciellt långt borta. Nej jag ligger ju bara och sover i mitt hus om dagarna.Som ni också förmodligen gör om ni inte roar er med att bita er matte i tårna. Min tjöt när jag gjorde om det också bråkade hon på mig, ja jag tror det var första gången jag hört henne bli arg. Så jag blev lite förvånad för jag kände ju bara lite..men tydligen uppskattade hon inte då jag nafsade och provade att se om de gick att äta. Det var i alla fall inte populärt alls. Hur som helst så har hon äntligen fattat att jag älskar den dör gröna bollen jag fick prova tidigare. Det är jättekul att vara ute och springa i den, för jag får ju utforska den övriga delen av boendet när jag är instängd i den. Det retar mig lite fortfarande för jag vill så gärna kolla på världen utanför men matte säger att det finns för mycket farligheter för att hon ska våga ha mig helt lös där. Så jag får väl i alla fall finna mig i bollen då.
Nej nu har ni hört om mina äventyr idag. Det blev en lååång stund med matte så nu ska jag gå in och knyta mig , på återhörande/Timon " The Great"
Hon envisas ju med att jag ska ha den här gröna tingesten på mig, men idag hade jag ingen lust att prova så jag kröp ur den två gånger. Jag förstår inte vad den ska vara bra till alls faktiskt.
En av gångerna drog jag in i kartongen här och höll på att trassla till det för mig. Som tur var hörde matte mitt pip och kom till undsättning, kan hon inte bara låta bli den istället? Nej hon hävdar att det är bra att jag lär mig...jag undrar bara varför.
Tjenamoss här är jag!
Hallå är det någon där framme ?
Ibland måste man ju få snygga till sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0