Moff igen

God morgon på er eller tjaba , tjena!
Det här är Meeko som har ordet igen. Idag hann det visst inte bli några idolbilder om ni undrar var de tagit vägen , jag var för snabbb för matte hehe. Fast hon kanske tar några ikväll då jag får springa i min gigantiskt stora leklåda igen. Man kan aldrig vara säker.
Imorse när hon skulle städa åt mig fick jag som vanligt för mig att jag skulle vara hjälpsam också, fast matte tycker mest jag är överallt och ivägen. Sedan har hon ett fasligt jobb med att passa så jag inte strosar iväg på egna äventyr då gallret är av. Nu är det i alla fall städat i min lilla lya. Också ger hon mig alltid små gosaker när hon har gjort rent. Så det är en fördel att vara vaken en stund på morgonkvisten men nu ser det där boet mer &mer inbjudande ut. Tror jag ska gå in och nanna igen men vi höres kanske senare när jag vaknat igen, eller vad man nu ska skriva!
/Ciao Meeko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0