ANONYMUS

Hejsan på er alla glada bloggläsare som kollar in här.
Idag så måste jag välja att skriva om MSP igen, Av den enkla anledningen att ett segt rykte visat sig vara sant. Det finns en grupp på sidan som allar sig ANONYMUS ja. Först första gången på dessa fyra år som jag spelat såg jag en rad skumma typer idag.Tror dessutom inte att det finns några egentliga skäl till oro men jag vill ändå skriva det här. Den riktiga gruppen skulle knappast ge sig på och hacka en barn&ungdomsajt. De ger sig bara på sidor med mer bärande funktioner i samhället. Tror mer att det här är några som vill härma , försöka skrämma folk och skapa kaos istället.Fast ser ni någr skumma typer , svarklädda med rånarluvor i chattrummen så rapportera dem istället så får support ta tag i det på allvar!
Så börja inte tro på alla rykten som går/har gått om dem innan vi vet hur det ligger till men speciellt troligt är det alltså inte det måste man ju kunna räkna ut. Trodde faktiskt att de skulle ha gett upp sitt försök att lura folk men tydligen inte.

Kommentarer
Postat av: Theres338

Jo, det där med "Anonymus" man förstår ju att det bara försöker skrämma barn/ungdomar...det är ju så klart falskt att hon/han hackar. men man blir lite rädd när man ser Anonymus i chatt-rummet men i själva verket så skulle jag inte oroa mig så särskilt mycket....

2014-09-26 @ 14:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0