Kreativitet

Jag är rädd för att det jag tänker skriva nu om MSP inte är något bra igen. Egentligen så borde jag sluta på sidan men samtidigt vore det att låta alla de där som skriver elaka& taskiga saker att vinna. Så det tänker jag INTE göra. Om jag väljer att en dag göra det så ska det vara på mina egna villkor för att jag tröttnat, inte för att någon annan skrämt iväg mig. Ja nu har jag bestämt mig för att dela med mig av en del av de ord jag fått höra sägas om mig i chattrum, något annat kanske kommit via privata meddelanden men ska man behöva ta sådan här skit på en sida som egentligen är till för barn/ungdomar?
Visst kan jag se mellan fingrarna med en del händelser med men samtidigt så rinner bägaren över någonstans, Åtminstone så tycker jag att gränsen är passerad sedan länge när man får höra elakheter som hora eller att bli kallad en äcklig råtta. Eller vad säger ni ? ska man bara ignorera sådant beteende och låta det passera ? som om ingenting hade hänt. Det finns inte på kartan för min del och jag har vidtagit alla åtgärder man kan i båda fallen. Får se vad supporten på sidan säger men enligt mig är det vidrigt eftersom trakasserier strider mot deras regler! Som man borde ha läst innan man valde att bli medlem och jag tror att flera av de som beter sig på det här viset är fullt kapabla till att förstå vad man får göra och inte. Ändå sitter folk och slänger ur sig sådana här saker.*suck* Fast det känns som jag är inne på rätt spår med, det är den här kylan och elakheten hos vissa individer som får andra att må skit. Har man behovet av att trycka ner någon i skorna kan man göra det på någon annan plats. Till er troll säger jag bara att man aldrig är osynlig utan lämnar spår efter sig på internet med så vill man spåra går det utmärkt.Det är alltså ingen idé att försöka vara kaxig och gömma sig för ni kan ändå bli hittade. Dessutom så tror jag inte att ni vill ta konsekvenserna av ert eget handlande, eller ni kanske inte känner er oroliga över dem ?
Vad vet jag egentligen, en del i alla fall tillräckligt för att skriva den här texten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0