Huset

Var ju inte riktigt nöjd med bygget som jag gjorde igår. Sagt och gjort så var det bara att försöka göra om grunden på något vettigt sätt. Gjorde som jag brukar då jag är osäker och skissade upp en liten ritning på papper först. Så nu är jag åtminstone nöjd med våning ett. Det andra planet blev kanske inte lika bra men då får jag jobba lite mer med det tills jag känner att det är lika bra där. Fast det är ju lite svårare att få till det med tanke på hur trappen är placerad men ingeting är omöjligt. Dessutom måste jag lösa problemet med bron först & främst så de kan komma in men det är ju inte jag som byggt grundhuset faktiskt. Vidare så valde jag också en tillfällig färgsättning men det känns som att ett blått hus passar in eftersom det ligger vid havet och allt. Tror jag ska ge mig på att vräka grannarna och riva deras bostad med. Inte för att det är så snällt av mig , jag vet men det känns som jag vill ha en tom tomt där istället. Hoppsan ser ni Theos dotter Palmira kom visst med på bilden tillsammans med barnvakten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0