Taylor!


 
Nu ska ni få se min senaste sim som har flyttat in i ett nybyggt kvarter. Tanken var att hon skulle gilla matlagning och bli kock men som vanligt hade hon egna åsikter om den saken. Hon är inte alls road av det utan tycker det är mer roligt med andra saker som idrott&musik.
Fast det är något jag borde ha lärt mig vid det här laget , att det blir sällan som man planerar då simmarna får vara med och bestämma saker. Nåja man får arbeta utifrån det istället helt enkelt. Eller enkelt är det inte för nu kommer det att ta tid innan hon har ekonomin att flytta till ett annat kvarter. Egentligen så gillar jag huset som hon bor i nu med men eftersom hon älskar havet känns det mer rätt att låta henne flytta till något mer passande både vad det gäller hus och bostadsort. Så ja det blir ju en hel del merjobb kan man säga men det får vara något värt i slutänden.

Här är hon Noona. Undrar ni varför hennes hår är så blekt så är det för att jag glömde ta bort markeringen men det är mörkblont.
Här är hennes nuvarande hus.
En av hennes intressen är fiske.
Sedan är hon självlärd på gitarren och vad gör man inte för att få lite dricks ibland?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0