Moff!

Moffsan på er alla !
Tänke bara kolla in här och höra hur läget är med alla mina fans ?
Ja jag kan lägga till att matte också undrar hur det står till. Själv så har jag i alla fall haft en lugn helg då jag har tillbringat den själv. Lite tråkigt är det kanske eftersom det blir alldeles tyst och jag får ju i och för sig inte komma upp och mysa heller för den delen. Fast jag börjar ju bli van att matte gör så på helgerna med och det går ju trots allt ingen nöd på mig. Men nog är jag glad när hon kommer tillbaka. Som idag..hon var tvungen att väcka mig då hon skulle städa, ge mig nytt vatten och sila tillbaka sanden i mitt bad. Vet ni vad mer hon har kommit på för fiffigt ? Jo att eftersom jag är dålig på att nöta på tänderna förutom då jag tuggar husmans eller leker utbrytarkung och gnager på gallret så har hon gett mig en ny sorts godis. Kräckerstänger kallas de visst, vilken dålig ide!
Goda är de visserligen så mums men jag kan ju inte få loss den och dra in den i boet, tycker ni att jag ska klaga ?
Ja jag kanske får göra det för det är inte lite frustrerande där den hänger fast i taket på något sätt som jag inte kan luckas klura ut. Dessutom så påstod matte att hon hade tvättat händerna ordentligt när hon kom hem och började stöka hos mig, men det vete tusan om hon hade det för jag tyckte ändå hon osade av skrämmande vit polarvarg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0