Meep

Hejsan..kolla nu är jag här igen.
Visserligen så har jag ju varit här hela tiden men jag sover ju till största delen på dagarna. Nu är det däremot kväll och jag hann före matte till tangetbordet, haha hon är för långsam. Får säga åt henne att träna kondisen mer så kanske hon kan komma upp i samma klass som världens bästa guldhamster. För det är vad jag tycker att jag själv är. Dessutom fattar jag inte varför hon envisas med att mitt hus ska stå rakt i buren. Personligen tycker jag det är mycket mer praktiskt om det står på sniskan och det ser dessutom snyggare ut.När tror ni att jag kan få henne att förstå den lilla vinken ? Räcker det inte med att jag dagligen flyttar huset då jag måste få ordning i skafferiet ? Tydligen inte så jag undrar vem av oss som egentligen är smartast. Hon som skrattar när jag har problem med att få godiset att ligga på milimetern rätt , eller jag som sover bort hela dagarna ? Det var ju inte så svårt att säga eller hur ? Dessutom måste jag väl ffå ha lite roligt nu när jag inte fått komma ut på några äventyr i hallen på ett par dagar och det lär dröja lite till säger hon för det är någon skiva som måste sluta lukta först. Har ingen aning om vad hon dillar om ska ni veta :/ men jag är nöjd så länge jag får mina drops och andra godsaker fast ibland skulle det inte skada om man kunde skicka sitt folk på uppfostringskurs, eller vad säger ni kära medhamstrar ? Har ni koll på erat folk eller hittar de också på massa konstiga saker ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0