God morgon

God morgon...nej det är ändå god dag på er.
Fast det känns onekligen som morgon för vissa. Vaknade imorse och insåg att jag inte skulle komma långt från sängen idag.
Eller jo tog mig till soffan och försökte se lite TV . fick i mig lunch men sedan kände jag att det var lika bra att sova. Vaknade inte förän nu på eftermiddagen och hade världens diarée *suck* men jag tog mig i alla fallpå toan ett par omgångar innan det äntligen verkar som om det har lugnat ner sig.
Så nu tänkte jag försöka göra bort lite saker medan det känns ok och hoppas på att det fortsätter hålla sig lungt för det blir mer gjort då men man vet aldrig så noga.Det är som med Sims 3.
Man vet aldrig hur det funkar. Igår började jag i alla fall spara var femte minut och det ser ljust ut än så länge men den här gången vågar jag inte ta ut något i förskott. För säkerhetskull har jag dessutom sparat ner ett par versioner till av kvarteret bara utifall att något skulle hända men bättre det. Så slipper jag kanske börja om helt från början med det i alla fall.Fast jag hoppas på det bästa såklart eftersom jag börjat tröttna på dessa felkoder som poppar upp. Tycker dessutom att det vore väldigt konstigt om ett så pass dyrt spel inte ska fyungera till VISTA längre då det har gjort det förut. Har dock läst att det är fler än jag som verkar ha samma problem med F12, F16 eller F15. Ändå så har jag ominstallerat hela spelet och börjat om men det verkar fortsätta uppträda då man spelar just Destination Världen.Känns som man borde kunna skriva en uppsats om ämnet snart
Det är dock just på grund av det här som jag inte vill skaffa Sims 4. Sett människorna och tycker de verkar mer plastiga faktiskt. De bilder jag ett på bygglägget imponerar inte heller och jag undrar om det inte kommer en massa expansionpsack igen som de försöker tjäna pengar på. Nej tack den här gången håller jag fast vid trean och önskar mig istället en patch eller uppdatering som fixar till problemen. För det har ju faktiskt fungerat bra tidigare så det lutar ju åt att det är en uppdatering från EAs håll som ställt till det.
Och mjo..vill ni veta vad jag fyndade igår då jag gick igenom en del av mina gamla spelkartonger ?
Har typiskt nog skivorna till spelen hos päronen men man kanske ska damma av THEME HOSPITAL :)
Nej nu ska jag snart starta om datorn och titta in till Cassie. Dessutom så sitter jag och ögnar på tv. Med andra ord , en fortsatt väldigt lugn dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0