Vatten , Vatten bara vanligt vatten


 
Nu så har jag passat på att fånga dagen.
Även om fåglarna verkligen lös med sin frånvaro så har jag varit ute på ännu en runda och mest passat på att njuta av vädret. Fick visst bli en sen lunch men så härligt det var att sitta där nere vid vattnet och höra vågornas kluckanden in mot stranden. Det räknar jag som lyxigt att kunna göra det medan man ser alla stackare som stressar iväg för att äta lunch. Nej nu börjar jag känna att det kan vara dags för att köpa med sig mat och sitta där nere i några timmar. Får kanske bli av med den planen imorgon då det ju visst också ska bli fint väder. Helt sysslolös var jag ju inte i alla fall då jag spanade efter stenskvättan men den heter ju verkligen som den gör inte för inte.Minsta lilla ljud och den flygert iväg så åter igen gick jag bet :/ tror det är bättre att försöka på morgonkvisten då mindre folk är i rörelse. Nåja får gå tidigare helt enkelt och sätta mig där nere så jag hinner njuta lite innan jobbet med. På tal om vatten ja...inget är väl så svårt att fota tror jag som just vanligt vatten.
Eftersom fåglarna var lite frånvarande passade jag på att göra några försök.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0