Hejsan svejsan

Hej på er allihopa.
Tänkte bara kolla in här lite och se så att alla mår bra.
Vaknade däremot med en hemsk huvudvärk imorse så det blir nog att ta det lilla lugna och hoppas att jag lyckats bromsa eländet innan det blir ett migränanfall. Det är tur att det visas så mycket sport på tv just nu så det finns nästan alltid något att se eller så kan man glutta på någon gammal serie. Dessutom så har jag ju några småprojekt att göra färdigt när jag orkar mer. Kom i alla fall just in från en liten prommis. Var tvungen att gå och handla en del men bara på den lilla korta promenaden blev jag alldeles svettig och färdig igen och ändå skiner inte ens solen. Så då kanske det ligger åskai luften ? Mamsen hade ju ett migränanfall i natt också och vad jag vet har ingen av oss ätit något olämpligt men vi brukar kunna känna av väderväxlingar ibland.Tror att det har med tryckförändringar i luften att göra men nu ska vi inte gå in och analysera det i minsta detalj.Sedan är ju migrän också ärftligt till vissa delar men nej..obehagligt är vad det är.
Fast tack och lov brukar mina anfall i alla fall inte vara så länge, max ett- två dygn men sedan ligger man ju pall och är alldeles färdig och svag efteråt . Det är kanske det värsta med att behöva ha eländet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0