Härligt

Nu så har jag varit ute i solskenet.
Men jag kände att det fick räcka till sist då värmen blev lite för tryckande för att jag skulle fortsätta tycka att det bara var skönt. Hade som tur var smort in mig imorse innan jag gick hemifrån men hade glömt en fläck på benen där leggingsen slutar, innan sockarna börjar.Det märks direkt kan jag säga så nu får jag komma ihåg att smörja där med nästa gång man ska ut i solskenet.
Fast jag har nog fått tillräckligt med luft idag så nu tänkte jag försöka göra bort en del andra saker istället så att de blir fixade.Annars är det ju väldigt lätt att man säger att man ska fixa saker men att de ändå tycks hamna i malpåsen.
 
 
Tror det var en havstrut som cirkulerade runt och oroade samtliga av områdets andra måsfåglar.
Stor var den i varje fall.
När jag studerade bilderna mer så visade den rätta truten sig. Det är en silltrut.
 
 
Sedan passerade ett par minde motorbåtar och orsakade mindre svallvågor innan den här lastbåten stånkade på in till kaj.
Avslutade fotandet för dagen  med denna , Blev inte helt missnöjd med färgerna kan jag säga.

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: stella

Fina bilder! :)

2014-06-03 @ 15:43:41
URL: http://zebgra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0