FOTON

 
Den 1 maj fick min syster ena kasst en kull med tre små ungar. Hade egentligen fel objektiv med mig i helgen för att få till några bra bilder också blir det ju sådär då syskonbarnen tjatar och tycker att man är tråkig med men några bilder lyckades jag allt få till på de små sötnosarna. Hanen som syns övers hade dessutom fräckheten att försöka anfalla min ena fot.
De två grå honorna var lite mer blyga och höll sig mer i bakgrunden.
 
Kunde inte motstå att fota lilla shetlandsdamen Silvia , 38 år.
Sedan har de en härlig hoper med Hedermora kycklingar just nu-
Finns det någon goare katt än Disa ? tror inte det Kanske vilade hon extra skönt efter att ha slickat i sig den kvarvarande marinaden som stod i en skål ute.
Fast den här lilla kattungen såg ju också ut att ha det rätt skönt där den låg och mös.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0