Min nya sim

Nu tänkte jag skriva ett inlägg om min senaste sim.
Första tanken var att jag skulle göra henne till en musiker.
Ni vet en rockbrud. Hur tror ni att det hela har gått ?
Mycket riktigt så gick det rakt åt skogen och hon har blivit en häxa. En till, jag vet *suck*. Det är typiskt mig men det var så svårt att välja ut hennes övriga intressen förutom musiken. Så nej jag är långt ifrån riktigt nöjd med henne eller hur hon ser ut men jag får väl försöka bättra mig och förbättra det gradvis då hon tjänat ihop mer pengar. Dessutom så passar det faktiskt bra ändå att hon är en häxa eftersom hon är bosatt i Dragon Valley men de där kläderna tror jag verkligen måste åtgärdas. Sedan funderar jag över varför det ska bli så att man har vissa frisyrfavoriter på dem ?
Så är det att jag har använt frisyren som just Coraline har på ett flertalet simmar vid det här laget. Ändå så tycker jag fortfarande om den eller borde jag ha lite mer fantasi ?Nåja vi får se om hon ska få en hårmakeover också.
Också måste jag som alltid åtgärda hennes hus ..som faktiskt ser eländigt ut men nu ska jag försöka mig på att hålla mig mer helt till stilen som råder i kvarteret. Ni kommer såklart att få se hur jag lyckats sedan när jag valt klart vad det ska bli av henne egentligen. Sedan upptäckte jag ett nytt problem igår....ljudet hade börjat hacka :/ suck säg inte att det ska börja krångla på en dator till nu.Får hålla tummarna eftersom jag har merparten av mina kvarter här trots allt och det vore verkligen INTE kul att tvingas göra om alla dem från början.Faktiskt på om jag ska hälsa på hos familjen Hernandez igen istället rentav och ta bort Coraline tills jag bestämt mig helt för hur hon ska vara.Det kanske är bättre ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0