Hernandez

 
 
Jag skrev ju igår att jag tänkte ta och hälsa på familjen Hernandez igen.Alltså Maya,Youssef och barnen. Sagt och gjort så blev det faktiskt så att jag satt större delen av kvällen och pysslade med deras hus. Kände mig ju inte riktigt nöjd med det som jag egentligen bara hade tänkt som ett tillfälligt hus åt dem. Egentligen hade jag tänkt vänta med att bygga nytt tills flickorna blivit större men nu så kan två av dem gå.Så det fick bli ett nybygge, kanske lite för att fira barnens nya kunskaper.
 
Här ser ni det gamla huset.
Så här såg det ut invändigt. Alltså ytterst snabbt byggt.
Hade inte ens gett dem en vettig övervåning sedan de flyttat in på den större av öarna.
Det här är deras nya hus.Inte helt och hållet klart det heller men visst ser det mycket bättre ut rent stilmässigt ?
Det blev helt klart mer plats för att göra resten av tomten klar
Sedan fick kvarteret ännu ett tillskott då jag valde att göra om Coraline.Så här är hon alltså, Coraline Lafferty
 med
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0