Måste passa på

Just det måste ju visa upp min ena sims senaste tillskott till familjen med. Hennes hundar fick inte mindre än fyra stycken söta valpar. Hittade tyvärr inget alternativ för att sälja dem så istället adopterade hon bort två men de andra två i kullen bor kvar. Har inte bestämt mig för vem av dem som ska få bli kvar nämligen.Det är i alla fall en hane ,EJ som är lik deras mamma Eden och tiken Maggie är mer lik deras pappa Melwin
Stör mig egentligen bara på en sak. Ingen av dem är renrasig fast jag har förstått att det är ett problem med just Sims 3 och blandisar kan ju fakttiskt vara världens goaste hundar. Hur som helst så tror jag nog att det är väldigt mycket border collie i de här så krabataterna.
Sedan är det alltid kul att se när de upptäcker världen och huset :)
Planerar vidare  att anpassa tomten lite och ge henne en trädgård men just nu måste hon ta ett jobb för att få ihop lite mer slantar först.
 
Tror att lilla Maggie har sett något för otäckt på TV nu igen.
Elton John även kallad EJ myser hos matte Connie en stund.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0