Nu så.

Blev klar i eftermiddags med teckningen som jag utlovade att visa upp här. Så här ser den ut.
Man kan ju fundera på vad som har hänt men visst ser den lilla corgin ut att vara den skyldige ?
Sedan lovar jag att det tar sin lilla tid att färglägga med färgpennorna men till sist så känner jag mig nöjd. Kanske bättrar på skuggan på fiskskålen och färglägger fiskens lilla hus innan jag sätter in den i min pärm men annars så får den mer än väl duga :)Skulle ju egentligen ha skickat in den till en tävling men missade datumet :/ temat var i alla fall hundar. Att det blev just en corgi sedan kommer sig av att jag tycker det verkar vara  tuffa hundar. De ser lite lustiga ut men verkar ha en stor personlighet sitt lilla format till trots. Fast jag undrar hur det ser ut om en corgi går slalom på agilitybanan .Sedan kan man ju också fundera på hur vanligt det är med ryggproblem, vet ju att taxar har en del bekymmer.
 
 
Påbörjat bygget av Veronas nya hus med. Nu en trevlig enplansvilla med hobbyrum och sovrum i källaren.
Vill man bygga en övervånig så går även det bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0