Inte tokig

Jag ska inte bli tokig. För det känns som om att jag skulle kunna bli det minst sagt vissa gånger men jag ska försöka hålla tråden. Hur som helst fick jag spader igår när mitt Sims 3 fick för sig att krascha igen och det fanns inga sparfiler för kvarteret heller när jag kollade in i savesmappen. Det är typiskt. Jag som var på gång igen efter den förra kraschen. Hur som helst så tog jag tjuren vid hornen och flyttade in Verona i ett annat kvarter. Glad att jag åtminstone hade henne kvar i familjekorgen Hon hade en del färdigheter kvar så jag behövde bara bygga om hennes hus om det nu är så bara. Hur som helst så måste hon göra om en del semesteruppdrag. Påbörjade dessa och nu ville Samir inte ens veta av henne men vad gör det då hon &Youssef inte kan ta ögonen från varandra ?
 
De kanske passade ännu bättre ihop från början men det märktes verkligen när jag började om igår, dessutom har de mer gemensamma intressen också så det kanske inte blev helt tokigt i alla fall.Så även om jag fick spader först kanske jag får ut något positivt av det hela. Vidare läste jag också att det första kvarteret jag hade Verona i kan krångla på just det där sättet att det inte går att spara, att det kraschar och spelfilen försvinner. Så det är tydligen en bugg i spelet. Hur som haver är jag glad om det tänker funka bättre nu för det kändes som det dessutom laggade mindre när jag började om så här :) och nu blir nog största problemet att döpa om Youssef  och ev byta lite utseende på honom med så jag inte blandar ihop honom med Mayas karl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0