En andra chans

Ibland är jag för snäll och ger folk som faktiskt inte förtjänar det en andra och kanske en tredje chans också. Fast nu har jag åtminstone fått nog av en som missbrukat mitt förtroende rejält. Ni som läst tidigare här på bloggen kan nog gissa er till vem det är. Jo ni har helt rätt det är Maltime jag pratar om. Trodde att hela saken skulle vara utagerad genom att jag blockat hennes gubbar och rapporterat men tydligen inte. Vet ni vad hon försökte sig på den här gången ?Jo hon låtsades vara sin syster och beklagade sig över hur dum just Maltime var. Det hade ju kunnat fungera att luras igen om hon inte kommit med lögnen om hur Maltime betedde sig. Hon sprutade tvål i ögonen på deras mamma och sedan blev hon slagen av deras pappa. Ja ni hör ju hur osant det låter. Förstår fortfarande inte varför man far med sådana här lögner och dessutom så undrar jag hur man kan tro att man ska bli mer populär när man missbrukar folks förtroende.Jag har då inget kvar då det gäller henne, inte efter igår som ni kanske förstår.Skulle dock vara intressant att veta om hon dragit de här valserna för fler med och vilka som hon egentligen har hackat. Ni som verkligen har blivit drabbade kan höra av er till mig endera genom att kommentera här eller genom att skicka meddelande till mig på MSP (Jag heter Connie där om ni undrar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0