Taylors

Hejsan på er alla glada simmare där ute.
Ja hej till alla er andra med som kikat in här av ren nyfikenhet. Som ni redan frälsta säkert kunnat räkna ut redan så har jag spelar en hel del Sims 3 idag. Mellan varven kanske ska sägas för jag har gjort bort lite andra saker med så jag har inte bara suttit framför skärmen. Man måste ju kunna variera ibland så man inte blir alldeles fyrkantig. Annars har det varit en rätt lugn dag faktiskt men då får man ju passa på att ta igen sig också. Har ju faktiskt varit vanlig kreativ på sistone, så nu har jag några projekt mindre liggandes eftersom jag blivit färdig med åtminstone ett par,
Fast nu skulle jag skriva om Sims 3. Noona & Guillimeros hus börjar äntligen att likna något. Dessutom bor de så fint längt ute på en udde. Ni kanske minns att de både jobbade inom flygvapnet från början ?
Nu har de bytt karriärer. Noona tänker i fortsättningen satsa på restaurangbranschen och Gilly som vi kan kalla honom har hittat ett mer passande yrke inom vården. Så just nu arbetar de båda två hårt på att få en stabil ekonomi så att de kan färdigställa sin havsnära villa någon gång.
Noona har ju som ni vet blivit en riktig fena på att dyka och inte sällan så hittar hon spännande saker på botten, även om hon sätter sig själv i klistret också. Fast vanligtvis så gör hon fina fynd och drömmen om ett eget fik kanske ligger närmare än vad hon tror.
 
Så här ser planlösningen ut för etage 1.
Huset från framsidan.
Nu kanske hon har lärt sig att man inte ska bråka med hajarna som simmar omkring, jag var nervös men hon hade tur och klarade sig undan med en del skråmor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0