Simsat

 
 
Nu ni. Äntligen så har jag kommit igång med Sims igen. Bestämde mig för att börja igår eftersom jag hade installerat det klart på nytt. Som alltid så kändes det lite segt att komma igång i början men det är ju så det brukar vara också. Åtminstone innan man har kommit igång med ett kvarter, börjat bygga och flytta in folk. Sedan ska man ju komma på vilken sorts människor man har tänkt sig ska bo där med. Hur som haver så försökte jag mig först på att göra en Sim som inte alls är lik mina andrs. Vet dock inte hur bra det gick.
Så här ser hon i ut. Hon heter Tiffany och jobbar som stylist men känner sig kanske inte riktigt bekväm i rollen som modeorakel. Några fester har hon inte bjudit in till än heller efterdom jag måste fixa med hennes hus först.
 
Om jag får säga det själv så är jag mer nöjd med min andra sim i det andra kvarteret som jag påbörjat. Visst hon är mer gjord som jag brukar skapa dem. Alltså är hon lite lik mig både till utseendet och personligheten.
Sedan återstår en massa jobb på hennes hus och tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0