Laffertys

Ibland blir jag inte klok på mina simmar. Speciellt när de inte gör som jag har tänkt mig. Ja, de ha ju ett visst mått av en egen vilja men ibland kan jag fundera på hur de tänker men det skulle vara tråkigt om man styrde dem helt också, Det blir lite mer utmaning att lämna den nivån på mitten. Orsaken till mina senaste bryderier är att jag hade byggt ett perfekt hus åt dem som hade allt. Dessutom så fanns ett garage på tomten med en förberedd lägenhet ovanpå. Vad tror ni dyker upp i deras små tankar ?
Jo att de vill flytta till ett nytt hus. Jag fick först spader, sedan kände jag mig för och tog beslutet att göra dem till viljes. Ingen av dem är egentligen husmänniskor tror jag så jag tänkte flytta in dem i en lägenhet först. Provade bygga lite men det blev inte så bra förän jag fick en idé.
Byggde helt enkelt fyra mindre hyreshus med en gemensam uteplats, två kolonilotter och en park i mitten.
Nu kanske deras nya hus synt lite dåligt på just den här bilden för jag glömde prt scrn innan jag satte dit träden men jag är väldigt nöjd. Får se vad de ska få för grannar men hyran blev låga 740$. Det gör att de får en del över till att fixa iordning med nya golv&tapeter. Fast då kanske Coraline får mer över till sitt projekt, att starta ett litet hotell. Dessutom så har de bara katterna kvar nu. Jo ullråttan Denver dog och sedan dess har terrariet stått tomt samt att de bestämde sig för att adoptera bort Lilah eftersom de reser så mycket.
Jag säger föresten de märker ni..Coraline har gift sig med Sheng Su, tror faktiskt de är själsfränder för de kan inte sluta tänka på varandra.
Fast jag har en sak som ska lösas. Han har blivit en zombie så jag måste ordna elexir åt honom.Sedan har han tagit jobb också som brandman så de har faktiskt rätt så fullt upp just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0