Hemingway

Vet att Cassies hus ser hemskt ut just nu. Fast det är ju bara början än, någonstans var hon helt enkelt tvungen att sätta bo. Det här lilla huset var det bästa jag kunde hitta för henne att få starta upp med. Hon har ju inte så mycket kontanter att röra sig än med heller. Hon jobbar dock på att få ihop mer för att kunna renovera och bygga sitt drömställe. Har inte riktigt bestämt mig än för om hon ska följa sina drömmar helt eller om hon ska arbeta hemma som konstnär så länge . Får se vad som passar henne mest då jag fått upp hennes färdigheter en bit men hästarna kommer såklart att bli det centrala den här gången. Därför så valde jag också en tomt som var lite mer tilltagen så att allt i sinom tid kommer att få plats på den. Visst kan man ha dem på ryttarcentret med men det är samtidigt lite tråkigt att behöva gå dit när man ska ta hand om dem osv. En sak jag tycker borde göras bättre är dock skötseln av pållarna. Låser man in dem i boxen eller hagen går deras mätare ner jättesnabbt. Så fort går det liksom inte irl om man nu ska försöka efterlikna verkligheten. Fast om det var så , så ja då skulle de inte springa omkring vind för våg heller. För den som inte spelar Sims och inte tänker på det kanske det här är små detaljer men det gör faktiskt mycket om man tycker om spelet.

Kommentarer
Postat av: Ljuvliga Drömmar

ÅH älskar The SIIIMS!!! Kan spela i flera timmar :)

Svar: Visst är det lätt hänt ja att man fastnar när man har fått upp inspirationen ?
None None

2014-08-27 @ 19:00:41
URL: http://ljuvligadrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0