Morsning!

Morsning på er allihopa som ramlat in här.
Idag är det en sådan där bra dag igen.Åtminstone så känns det som så än så länge. Började dagen med en promenad ner runt evenemangsarenan men såg inte så mycket av intresse. Oftast så är det ju faktiskt så vardagen är. Fast nog så jag ändå lite fåglar.
Fiskmåsarna såg till och med lite sömniga ut men de gör de kanske alltid ? Dessutom så blåste det ju lite småkallt nere i hamnen med så de tyckte nog att det var skönast att sitta  och kura för att vänta ut vädret.
 
När jag gick vidare såg jag ett gäng mindre fåglar som hoppade omkring inne i buskagen De var dock inte så villiga att vara med på bild men jag tror det rör sig om att det var ett gäng rödvingetrastar som rörde på sig.
 
Annars så blev mina bästa bilder för dagen dessa när jag fick för mig att jag skulle fota vattenytan och försöka mig på att fånga de där speglingarna som kan vara så vackra att titta på om man väl ger sig tid att stanna upp.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0