Hejsan!

Hejsan på er allihopa.
Solen har varit framme idag med och det har åter igen blivit en sådan där fin höstdag. Det känns faktiskt nästan inte som det är höst än men löven börjar så smått ändå att ändra färg och på morgonen kan det vara kyligt i luften,
Igår så blev jag frånvarande på grund av migrän så jag tog det bara lungt istället och vilade upp mig. Idag är det bättre så jag sitter och följer finnkampen men framför allt så har jag varit ute och fotat lite igen.
Hittat några fotogeniska hästar igen  :)
 
 
En riktigt härligt bild på ett mysigt kallblod.
 
Det är något visst med håriga hästar :)
En ståtlig häst.
 
 
Fotade den här fina tjejen med.Nelly heter hon och är en lappsk vallhund/bc på 6 månader
Talgoxarna vill alltid vara med på kort
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0