Hejsan på er!

Hejsan på er alla och god kväll!
Idag kan man verkligen säga att jag inte har haft tid över för att sitta här vid datan inte förän nu i alla fall.
Har haft händerna fulla med andra sysslor hela dagen. Får spela Sims imorgon istället för då händer det inte lika mycket. Ska bli skönt att få varva ner lite men samtidigt är det ju bra att ha gjort bort tvätten och lite av städningen så man slipper det.
Sedan har jag börjat på ännu ett projekt men jag har haft tanken på det ett tag ändå trots allt.
En av mina allra första modellhästar jag köpte hade blivit lite skabbig. Fått en del färg bortnött och så på vissa ställen samt att hon har ett problem bak som måste åtgärdas men i alla fall slog jag slag i saken ikväll &började. Nu ska här förvandlas häst totalt.Kommer att bli spännande kan jag säga då jag bara gett mig på schleich förut men jag kände att jag trots allt kunde offra Wantie så får vi se om hon kommer att bli en Waltzing Matilda iställrt, början ser i alla fall lovande ut.
Planerar att göra om hennes man och svans med men måste få tag i Apoxie Sculpy för det :) så länge koncenterar jag mig dock på att få till hennes färg som ska bli palomino med bläs och två vita strumpor bak.
Så det bir en hel del detaljobb framöver för min del men då är det tur att man gillar att pyssla.
Nej nu tänkte jag allt lägga ner här för ikväll och slappa lite i TV soffan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0