God morgon

Hejsan och god morgon på er allihopa.
Igår kväll så hände det inte så mycket egentligen.Tog det som brukligt lungt Stökade undan lite saker som låg framme och skräpade eller som jag rättare sagt glömt att lägga undan tidigare.
Hur som helst så hann jag med att göra bort ett par ärenden på stan med innan jag gick hem för dagen och just nu är jag väldigt nöjd. Lyckades få tag i specialpappret för mina promarkerpennor.
Vilken skillnad det var att rita på det mot vanligt papper.
Nog för att färgen blödde ut lite nu med men bara om jag ritade för tjockt också får man nog låta det torka mer än vad jag gjorde.
Fast jag säger ändå wow och vilken kvalitée pappret hade med.
Det märks att det är riktigt bra saker det där. Så jag påbörjade genast ännu en teckning.
Får se vad som blir av den men det är klart jag kommer att visa upp den här i alla fall när den är klar. Har en del jobb kvar att göra som vanligtt först.Det är detaljerna som tar tid att göra men utan dem skulle tecknandet vara så mycket tråkigare och falla rätt platt,
Annars så spelade jag en hel del Sims också såklart. Tror jag har kommit igång riktigt med Melinda och hennes djur nu.Jo hon har adopterat en till katt &en häst. Så nog har hon bättre hand med djur än med övriga simmar.
Det bevisades när hon klappade en tvättbjörn utan att bli biten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0