Flyttat in

Nu har Logan fått flytta in i sitt nya hus.
Fixat i ordning det mesta invändigt faktiskt och det är mestadels så att jag måste koncentrera mig på trädgården framöver.
Fast jag har ju börjat med att leka landskapsarkitekt och trädgårdsplanerare.Har en känsla av att det kommer att bli riktigt lyckat.Det kanske inte blir något stort hus eller något skrytbygge men det var faktiskt aldrig tanken.
Dessutom tror jag att ganska många skulle kunna ge väldigt mycket för att få ha den utsikten som Logan har  från uppfartsstigen till huset.
Han blev så inpirerad att han tog med sig gitarren ut för att öva, det ni!
Funderar just nu över vad han sla ha på gräsmattan i förgrunden framför huset men det lutar åt att det kan bli något som kan aktivera folk. Kanske en hästskobana ?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0