Bugg

I går var första dagen jag upptäckte den här buggen på MSP.
Så nu tänkte jag höra om det är några fler som har samma problem som jag med sidan. Jag kan inte komma åt kugghjulet så jag kan inte se några inställningar som ligger under det. Det enda som syns där symbolen ska vara är bakgrunden men alltså ingen ikon.
Provade igår med att både starta om datorn, provade en annan dator och bytte webbläsare men inget fungerade utan buggen fanns kvar.Normalt så använder jag mig av google chrome & tycker att den fungerar bra. Testade med Internet Explorer men där buggade sidan snarare ännu mer.
Varför uppstår så många fel periodvis på sidan ibland? I synnerhet uppkommer de oftast efter temabyte och det tar allt för ofta tid innan de blir åtgärdade.
Kan inte påminna mig om att det var så här när sidan först startade och jag tycker det är riktigt trist att vi som medlemmar får så lite information från support om vad som faktiskt sker bakom kulisserna.
Det är också det här som gör att jag inte är VIP längre som jag alltid varit. I alla fall mer eller mnidre alltid under mina år på spelet. Tycker dessutom att det har blivit på tok för dyrt.Hur ska då barn ha råd att spela ?!
Sedan upptäckte jag en bugg till som många andra pratade om igår. Klockan i MSPs forum går fel. Ja ni vet den tid som anger när man har skrivit ett inlägg och det är inte lite den går fel heller utan med en timme :/
Vidare tycker jag att det på sistone har dykt upp lite för många personer som inte följer sidans regler heller.
Jag menar hur svårt kan det egentligen vara ?
Har man valt att bli medlem från första början så har man ju också gjort valet att acceptera det som står i dem eller ? Visst kan jag kanske hålla med på att de tar i , i en del fall med vissa ord men som jag har skrivit sedan tidigare så kan ord betyda olika saker på andra språk och då blir det inte så lätt att kanske tillåta dem rakt av.
Dessutom har jag väldigt svårt att tro på att så små barn skulle vara intressserade att skriva noveller som innehåller en viss handling utan det är bara onödigt att fortsätta hålla på så.
Vet att det finns många fler som håller med mig i det här men flertalet av dem är faktiskt rädda att våga säga ifrån, rädda för att själva bli attackerade och påhoppade.Så ska det väl ändå inte behöva vara på en sida om den nu främst riktar sig till barn ?
Dessutom händer det också att jag många gånger får bära hundhuvudet, att folk tycker jag är otrevlig och ska skämmas eller rentav sluta på msp men jag är bara ärlig och säger vad jag tycker &vågar stå för det.
Till skillnad från vissa av de som har angripit mig tidigare för allt som oftast vågar dessa inte ta det egna ansvaret utan skyller hela tiden ifrån sig på andra. En del har till och med försökt använda kommentarerna här på bloggen för att hoppa på mig men de personerna blir snabbt spärrade från att skriva kan jag säga. Dessutom försöekr vissa säga hur jag ska utforma bloggen. Att jag inte ska skriva så mycket utan lägga in mer bilder men då säger jag bara som så. Ingen tvingar de som inte gillar att läsa att ta sig igenom raderna. Utan att jag skriver så mycket ibland bygger helt och hållet på att jag alltid varit intresserad av det & dessutom vill jag att folk som läser kanske ska kunna få något mer utav bloggen än att bara bläddra igenom en massa bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0