Pysselproblem

Hejsan på er alla och god morgon.
Man man kan nära på tro att det fortfarande är natt nu när man kliver upp på morgnarna.Ingen snö har ännu fallit så det är verkligen mörkt ute och man får anstränga sig för att kliva upp ur sängen. Tur att man kan ställa väckarklockan så man kommer igång.
Turligt nog så måste man ju ändå upp om man har skola,jobb eller annan sysselsättning för sig på dagarna.
Hur som helst så tänkte jag berätta om ett problem jag stötte på igår när jag sökte efter en sak till mitt ena projekt. Jag menar hur svårt ska det vara att få tag i hobbyfilt egentligen ?
Vet att de har haft förut små hörnor med pysselsaker på leksaksbutikerna i centrum men igår gick jag verkligen bet :/Det fanns ingenstans och inte har vi någon renodlad hobbubutik i stan heller så nu blir det väl att jag får beställa.
Kanske kan hitta några andra roliga pysselsaker istället. Enligt hemsidan skulle de i alla fall både ha en sådan där liten vävram för mattor och ett stickningset på claes ohlson. Får ta mig en tur förbi där sedan och kika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0