Flyttat

Nu i helgen bestämde jag att Maya&Youssef skulle få flytta och bli öbor.Detta sedan jag inte kunde hålla mig längre utan gick och köpte Semesterliv till Sims 3.Ångar mig inte snarare tvärtom.Mycket eftersom Youssef ju jobbar som fiskare.Dessutom stod valet mellan Semesterliv eller att köpa Sims 4 & jag har blivit besviken när jag sett på förhandsbilderna från det. Simmarna såg mer plastiga ut enligt min uppfattning och byggläget verkde påminna om det första spelet i serien , intet ont sagt men de borde fixa buggarna i trean istället.
Dessutom så bor de helt ensamma på ön och har tillgång till en egen hamn.Så bättre kan det knappast bli för dem.
Maya jobbar ju hemma och Faye&Farah kan inte växa upp på en bättre plats. Visserligen så var det lite sorgligt när de flyttade ut från sitt fina hus men jag lovar att deras nya inte blev så dumt det heller.
Dessutom så kommer jag att lgga ner lite mer jobb nu när de kommer att kunna ha en stor trädgård nu äntligen. Fast samtidigt så satsar jag på att få den att passa ihop med huset och omgivningarna, vill ju inte bygga något som är för skrytsamt trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0