Tjenixen

Hejsan , halloj och god morgon på er alla.
Sitter just nu här med frukosten och ser ut genom fönstret.
Ser ut att bli disig& regnigt väder idag men det kanske inte gör allt för mycket.Då kan jag helt enkelt bygga hus åt familjen som flyttade in i mitt kvarter igår. Jag tror ni kommer att känna igen den..men det blev ett tillskott också som jag tänkte visa upp nu.
Älskar ju border collie annars också så jag uppskattar verkligen versionen av den som förekommer i Sims 3.
Så jag kommer nog att göra en borderkennel snart :P men familjen jag flyttade in igår har bara en.
Än så länge är han dessutom namnlös...har ni några förslag så lämna gärna ett litet tassavtryck men så här ser han i alla fall ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0